Monday 17 October 2011

Kasut

Hari ni kerja kat Office tak menggila sangat. Jadi sempat lah aku google kasut kahwin! LOL. Yada, yada, yada... I know aku memang tak ada kerja lain! :P



Jadi ni lah hasil yang telah aku google:


Aku suka yang ini! CANTIK


I LOVE this!!




Picture all credit to google

Cantik- cantik kannn? Geram sungguh! Aku nak wedding shoes yang simple. So that kasut tu still boleh pakai bila-bila aku suka. Bukan hanya di pakai masa wedding je. Membazir je kan? Pakai untuk satu hari je? Motip? Hahaha... X sesuai!

Kalau boleh, on wedding day aku nak pakai Mary Jane Wedges, so tak de lah nanti kaki sakit sangat kan? Dalah kena berdiri, jalan sana sini melayan tetamu on that day.

Apa-apa pun, still nak kena bincang dengan "Partner in Crime" dulu :)

No comments:

Post a Comment